fbpx

הזרקת חומצה היאלורונית לפנים מחיר

הזרקת חומצה היאלורונית לפנים מחיר

Share This Post

הזרקת חומצה היאלורונית בפנים – מתי משתמשים בה וכיצד מתומחר הטיפול

בוטוקס, סיליקון, חומצה היאלורונית, פילינג – עולם הטיפולים האסתטיים מציע לנו יותר ויותר פתרונות וככל שאלה הולכים ומתרבים כך גם הולך וגדל הבלבול שלנו סביבם. אחד מהטיפולים הפופולאריים ביותר בעולם טיפולי האסתטיקה בשנים האחרונות הוא הטיפול בהזרקת חומצה היאלורונית לפנים. אז מה זה חומצה היאלורונית? מה המטרה של החומצה בטיפולי אסתטיקה? באילו מקרים נעדיף לטפל באמצעות החומצה ובאילו מקרים באמצעות הבוטוקס? האם הזרקת חומצה היאלורונית לפנים יכולה להיות מסוכנת? ומדוע יש להזרקת חומצה היאלורונית סביב העיניים מחיר שונה לחלוטין מזה של טיפול בחומצה המיועד לפיסול ומילוי שפתיים, או למילוי לחיים?
על כל אלה תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

למידע נוסף לחצו כאן

הזרקה של חומצה היאלורונית בפנים – למה היא משמשת?

הזרקות חומצה היאלורונית לפנים הן אחד מהטיפולים האסתטיים השכיחים ביותר בשנים האחרונות ולא בכדי. שיטת טיפול זו נמצאה כיעילה מאוד להשגת מרבית המטרות האסתטיות של המטופלים על ידה, מטרות שאת כולן ניתן לאגד תחת הכותרת עיצוב או פיסול הפנים. חומצה היאלורונית היא חומצה שאותה הגוף מייצר בעצמו ולכל אחד מאתנו יש ממש ברגע זה חומצה היאלורונית טבעית בגוף. החומצה ההיאלורונית המשמשת בעולם טיפולי האסתטיקה מיוצרת כמובן בתהליך סינטטי אך היא בעלת מבנה מולקולרי זהה לחומצה הטבעית, מה שאומר שמדובר בחומר בטוח מאוד לשימוש ללא כל סכנה בריאותית, משום שהגוף מזהה את החומר ומכיר בו כחלק ממנו, בניגוד לחומרים שהגוף מסמן אותם כפולש זר שרצוי להיפטר ממנו.

אחת הטעויות השכיחות ביותר סביב טיפולי חומצה היאלורונית פנים היא, שמדובר בתחליף לבוטוקס או בחומר מקביל אליו. במציאות, מדובר כמובן בשני חומרים שונים לחלוטין שגם באים למלא מטרות שונות. הבוטוקס הוא רעלן (שמו המלא הוא בוטוליניום טוקסין), שתפקידו לשתק את השרירים הקטנים שמתחת לעור הפנים במטרה ליישר קמטים הנגרמים מכיווץ עודף של שרירים אלה ולהפחית את פעולת הכיווץ באיזור, וכך לשמר את התוצאה למשך זמן ולמנוע היווצרות קמטים חדשים.
חומצה היאלורונית, לעומת זאת, היא חומר מילוי המשמש ליצירת או להחזרת נפחים בפנים.
אנשים מבוגרים שסובלים מאובדן נפח באזור הלחיים, באזור הפה, או אזור העיניים וכמובן מטופלים ומטופלות בכלל, בכל גיל, המבקשים להגדיל את הנפח של אזור פנים מסוים – בכל המקרים הללו, חומצה היאלורונית לפנים היא הפתרון המתאים.

מהם השיפורים האסתטיים שניתן לבצע באמצעות חומצה היאלורונית?

ובכן, כפי שאמרנו קודם לכן, הפיצ'ר המובהק של הזרקות חומצה היאלורונית לפנים הוא מילוי נפחים ובהתאם לכך, נרצה להשתמש בפתרון זה, כאשר המטרה שלנו היא להגביר את הבולטות של אזור מסוים בפנים. כך למשל, הזרקות בשפתיים הוא אחד הטיפולים השכיחים בתחום זה במטרה לעבות ולעצב את השפתיים ולהפוך אותן לחושניות ומפוסלות יותר. היכולת להגדיל נפח מאפשרת לנו, לא רק להגדיל ולהבליט אזורי פנים שונים, אלא גם לעצב ולפסל אותם. באמצעות הוספת נפח בצורה חכמה ומתוכננת היטב, ניתן לשנות את קווי המתאר והטופוגרפיה של העור באזור מסוים, לאזן מצבים של אי סימטריה, להשיג מראה מתוח יותר וכן הלאה.
בכל המקרים הללו, הזרקות לפנים חומצה היאלורונית הן הפתרון הטוב ביותר.

כיצד נקבעת עלות הטיפול?

ראשית, חשוב להבין כי "חומצה היאלורונית" היא כותרת שתחתיה סוגים רבים של חומרים הנבדלים זה מזה בגודל המולקולרי שלהם ובהרכב הכימי, באופן שמשפיע על רמת הסמיכות של החומר.
סוג החומר הנדרש לטיפול משפיע מאד על המחיר כאשר, יש הבדל בין החומר שבו המטפל ישתמש למילוי קמטים סביב העיניים, לבין החומר בו יבחר להשתמש עבור עיבוי ופיסול שפתיים.
מלבד זאת, יש הבדל במחירים בין יצרן אחד למשנהו, והפער בין מחיר החומר של יצרן עלום שם ולא מוכר לבין זה של יצרן מוכר ואמין, המבטיח חומר איכותי – הוא גדול. בליגת העל של היצרנים הטובים ובעלי השם, פערי המחיר הם כבר פחות גדולים.
גם כמות החומר שלו יזדקק המטפל כדי להגיע לתוצאה האידיאלית היא שונה מאד בין מטופל למטופל ובין טיפול אחד למשנהו. כמות החומצה היא המשתנה העיקרי בקביעת עלות הטיפול והיא נמדדת במזרקים. לכן, חלק הארי של עלות הטיפול הסופית נקבע לפי מספר המזרקים הנדרש והיא יכולה לנוע בין 1,000 שקלים ל- 2,000 שקלים בממוצע. חשוב לסייג ולומר, שעלות הטיפול יכולה להסתכם בפחות מ-1,000 שקלים או להאמיר מעבר ל-2,000 והצעת מחיר מדויקת ניתן לקבל רק לאחר פגישת אבחון ויעוץ.

האם מדובר בתחליף לניתוח פלסטי?

בשנים האחרונות התפתחה מגמה מובהקת של מעבר מחדר הניתוח אל חדר הטיפולים האסתטיים וזאת לאור היכולת להשיג תוצאות דומות ואף זהות לאלו של ניתוח פלסטי, באמצעות טכנולוגיות טיפול לא פולשניות, הפיכות ובטוחות. ישנם מצבים בהם ניתוח פלסטי יהווה את אופציית הטיפול הטובה ביותר ואולי גם היחידה, אך ברובם המכריע של המקרים התשובה היא כן – חומצה היאלורונית לפנים יכולה להשיג עבורכם מטרות אסתטיות שבעבר ניתן היה להשיג אך ורק באמצעות ניתוחים פלסטיים. טיפולי חומצה היאלורונית מחזיקים למשך חודשים ארוכים ואף שנה ויותר ולכן נחשבים גם למאוד אפקטיביים וחסכוניים. בבחינת אפשרויות טיפול של הזרקת חומצה היאלורונית לפנים, מחיר הוא כמובן פרמטר שיכול להשפיע מאוד על ההחלטה שנקבל, אבל חשוב לדעת שהתועלת ועוצמת התועלת של טיפול כזה יכולות להפוך בקלות רבה מאוד לנזק באותה עוצמה. על כן, פרט למחיר, חשוב מאוד גם לבחור נכון את המקום בו מקבלים את הטיפול, הן לטובת איכות התוצאות עצמן והן לטובת רמת הבטיחות בטיפול ועמידות הטיפול לאורך זמן.

"רפואה חכמה" היא קליניקה רפואית המציעה גישה חדשנית לתכנון בריאות והתאמה אישית לכל אדם. אצלנו במרפאה תוכלו למצוא צוות מקצועי בעל הכשרה והסמכה רפואית, המציע ייעוץ וטיפול רפואי בתחומים שונים ובכלל זה בתחום האסתטי והאנטי אייג'ינג.
אם אתם רוצים לשפר את האסתטיקה האישית ואם חשוב לכם לשמור על המראה הטבעי וליהנות מתוצאות יוצאות דופן, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-6154400 ונשמח לספר לכם את כל מה שעליכם לדעת לקראת טיפול אסתטי באמצעות חומצה היאלורונית.

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

חומצה היאלורונית מתחת לעיניים מחיר
מידע נוסף

חומצה היאלורונית מתחת לעיניים

כמה עולה הזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים? הזרקה של חומצה היאלורונית מתחת לעיניים ומסביבן היא אחד הטיפולים האסתטיים הנפוצים כיום בקטגוריית טיפולי האנטי אייג'ינג. טיפול

טיפול לחידוש העור
מידע נוסף

טיפול לחידוש העור

חידוש עור הפנים – טיפול פנים לחידוש העור מראה הפנים שלנו הוא הדבר הראשון שמסגיר את מצבנו כשאנו עייפים או חולים, לחוצים, מודאגים, או רגועים,

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch

דילוג לתוכן