fbpx

הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים

Share This Post

חומצה היאלורונית בשפתיים – סוגים, מחירים ומידע נוסף

בין כלל טיפולי האסתטיקה המוצעים היום על ידי מכוני יופי ומכונים רפואיים ברחבי העולם, הזרקת חומצה היאלורונית הוא ללא ספק בין הטיפולים המובילים ובתוכו, חומצה היאלורונית בשפתיים נחשב לטיפול השכיח ביותר. פיסול שפתיים הוא טיפול שבתחילתו לא התבסס כלל על חומצה היאלורונית, אך עם כניסתה לשימוש, עבר התחום כולו להישען על החומצה ההיאלורונית למילוי שפתיים. ישנו גם טיפול בוטוקס לשפתיים, אבל מדובר בטיפול שונה לגמרי וגם על זה נדבר ממש כאן בשורות הבאות.

למידע נוסף לחצו כאן

הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים – למה?

חומצה היאלורונית היא חומצה טבעית שמצויה בגוף של כל אחד מאתנו ומטרתה להגביר את רמת הסמיכות של הנוזל בתוך התאים ולהוות מרכיב מפתח בסיכוך הנוזל. כך למשל, משחקת החומצה ההיאלורונית תפקיד מפתח בהרכב של הסחוס המפרקי שנועד לסיכוך נקודת המפגש בין עצמות המפרק. בסוף שנות ה-90 של המאה הקודמת פותחה טכניקה לייצור חומצה היאלורונית סינטטית באמצעות פרמנטציה (התססה) בקטריאלית, מה שהכניס אותה ברוב הדר אל עולם הטיפולים האסתטיים. את תפקידה של החומצה ההיאלורונית בעולם זה ניתן להגדיר בשתי מילים – מילוי נפחים. הזרקת החומצה באזורים שונים בפנים מאפשרת להוסיף נפחים לאזורים שסובלים מאובדן נפח, או לאזורים שבהם נרצה להגדיל את רמת הנפח שלהם מעבר לנפח הטבעי. הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים נועדה אם כן, להגדיל את נפח השפתיים ולמעשה להפוך אותן לחושניות יותר ובולטות יותר ביחס לקווי המתאר הכלליים של הפנים.

האם מדובר בתחליף לבוטוקס בשפתיים?

התשובה היא לחלוטין לא. בתחום הטיפולים האסתטיים חשוב מאוד להכיר את שלל החומרים בהם נעשה שימוש ולהבדיל בין התפקידים השונים שממלא כל חומר. בעבר בוצע התהליך של הוספת נפח לשפתיים באמצעות הזרקת סיליקון, אך מהר מאוד נתגלה כי מדובר בטכניקה גרועה, שכן מדובר בטיפול בלתי הפיך. אם ההזרקה יצרה עיוות בשפתיים, כפי שקרה לא מעט, לא ניתן היה לתקן זאת. במקרה של חומצה היאלורונית שפתיים מדובר בטיפול הפיך לחלוטין ובחומר מעודן הרבה יותר, המאפשר שליטה גבוהה לאין שיעור בתוצאות, שהן אכן טובות יותר היום מאי פעם.
בוטוקס בשפתיים נועד בכלל למטרה שונה – הבוטוקס מוזרק מסביב לשפתיים במטרה לשתק באופן זמני את שרירי הפה הזעירים שיוצרים את הקמטוטים מסביב לשפתיים, בעיקר בגילאים מבוגרים. הבוטוקס לא מוסיף נפח והוא לא מסייע בעיצוב או פיסול השפתיים, אלא רק בהעלמת קמטים באזור השפתיים ובכלל, להעלמת קמטי הבעה באזורים אחרים כגון מצח, גבות, וסביב העיניים והאף.

איפה מומלץ לעשות חומצה היאלורונית בשפתיים?

כפי שהוסבר קודם לכן, חומצה היאלורונית נועדה בעיקרה למלא נפחים ולהגדיל נפחים קיימים. יחד עם זאת, לא מדובר סתם בהגדלת נפח אלא בפיסול של השפתיים באמצעות הוספת הנפח במינון הנכון ובמיקום הנכון.
הוספת נפח רב מדי או הוספתו במיקום לא נכון תגרום אמנם לניפוח השפתיים אך בצורה מעוותת לחלוטין. בהתאם לכך, כאשר אתם מחפשים גורם מקצועי המבצע חומצה היאלורונית בשפתיים, המלצות פרטיות ובעיקר חוות דעת מקצועיות יכולות לסייע לכם מאוד להגיע לגורם המתאים, שידע לא רק "להאביס" את השפתיים שלכם בחומצה היאלורונית, אלא לעצב אותן ולהעניק להן צורה שתתמוך במטרות האסתטיות שלכם ובמקביל גם תבטיח שמירה של המראה הטבעי ותתאים מבחינת פרופורציות לשאר תווי הפנים, כך שיתקבל מראה הרמוני.
למרבה הצער, כמות הגורמים המקצועיים שיודעים לעשות את זה נכון היא קטנה הרבה יותר מכמות הגורמים המורשים לעסוק בתחום זה, מה שמחייב אתכם ליתר תשומת לב בבחירת הגורם המקצועי המתאים.
כאמור, המלצות מחברים וחברות בהחלט יכולות לסייע אבל אם אתם יכולים להשיג גם חוות דעת מקצועית מאדם שמכיר את התחום ואת השחקנים המובילים בו, זוהי ללא ספק יכולה להיות ההמלצה הטובה ביותר לפעול על פיה.

סוגי חומצה היאלורונית בשפתיים

קיימים סוגים רבים של חומצות היאלורוניות, וחשוב לבחור במוצר שמגיע מיצרן מוכר ובעל מוניטין כדי להבטיח שהוא איכותי. ישנם כמה שחקנים מרכזיים בתחום, דוגמת ג'ובידרם, פרופילו, רבנס, טאוסיאל, סטילאג' ועוד כמה, המבטיחים עמידה בכל תקני הבטיחות והאיכות המחמירים ביותר בתחום.
בנוסף לסוגיית היצרן, ישנו גם עניין ההרכב הכימי של החומצה, אשר משתנה מיצרן ליצרן ומשתנה גם בהתאם למטרת הטיפול אותה הוא מיועד להשיג. השוני מתבטא בעיקר בדרגת הסמיכות של החומר, כאשר, לעיבוי שפתיים לרוב יידרש חומר סמיך יותר בהשוואה לזה שבו משתמשים למילוי קמטים למשל.
מומחיותו של המטפל מתבטאת גם בבחירת החומר המתאים בדיוק למטופל ולתוצאה הסופית הרצויה.

הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים – מחירים

העלות הסופית של טיפול יכולה להיות שונה מאד עבור מה שבמבט ראשון נראה כמו טיפול זהה אצל שני מטופלים שונים.
הסיבה היא, שהמחיר מושפע מכמה משתנים, החל במטופל עצמו, כלומר, במצב ההתחלתי אותו הוא מעוניין לשנות ובתוצאה שהוא רואה לנגד עיניו, כאשר אלה, משפיעים על סוג החומר שייבחר לטיפול, על כמות החומר שתידרש (מספר המזרקים), ועל מספר הטיפולים שיידרשו להשגת התוצאה.
על אלה מתווסף גם תמחור שלוקח בחשבון את המוניטין ואת רמת הניסיון והמומחיות של הרופא המבצע את הטיפול.

"רפואה חכמה" היא קליניקה המציעה גישה חדשנית לתכנון הבריאות בהתאמה אישית לכל אדם ובכלל זה מציעה שירותי ייעוץ וטיפול רפואי בשורה של תחומים, לרבות אנטי אייג'ינג וטיפולים אסתטיים.
אצלנו בקליניקה, תוכלו ליהנות מצוות מקצועי בעל הכשרה והסמכה רפואית, מגוון סוגים של חומצות היאלורוניות ברמות סמיכות שונות להתאמה לכל מטופל ומטופלת ומתודולוגיית טיפול הלקוחה היישר מעולם הרפואה,  להבטחת התוצאות הטובות ביותר, הבטוחות ביותר והעמידות ביותר לאורך זמן.

לקבלת מידע נוסף על הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים בקליניקת רפואה חכמה ולהזמנת תור, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-6154400 ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין.

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

חומצה היאלורונית מתחת לעיניים מחיר
מידע נוסף

חומצה היאלורונית מתחת לעיניים

כמה עולה הזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים? הזרקה של חומצה היאלורונית מתחת לעיניים ומסביבן היא אחד הטיפולים האסתטיים הנפוצים כיום בקטגוריית טיפולי האנטי אייג'ינג. טיפול

טיפול לחידוש העור
מידע נוסף

טיפול לחידוש העור

חידוש עור הפנים – טיפול פנים לחידוש העור מראה הפנים שלנו הוא הדבר הראשון שמסגיר את מצבנו כשאנו עייפים או חולים, לחוצים, מודאגים, או רגועים,

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch

דילוג לתוכן