fbpx

חומצה היאלורונית לשפתיים סוגים

חומצה היאלורונית לשפתיים סוגים

Share This Post

הדגשת שפתיים באמצעות הזרקות חומצה היאלורונית הוא ללא ספק אחד הטיפולים האסתטיים הפופולאריים ביותר היום ולא בכדי. החומצה ההיאלורונית מאפשרת מילוי והבלטה של השפתיים בכל תצורה ולפי כל קווי מתאר תוך שמירה על המרקם הרך של השפתיים. יחד עם זאת, חומצה היאלורונית מיוצרת במגוון רחב של ורסיות ועל ידי שורה של מותגים. סוגי חומצה היאלורונית לשפתיים, יכולים שלא להתאים בכלל לפיסול אזור העיניים. אז מהם הסוגים השונים של חומצה היאלורונית, מה מבדיל ביניהם ומי בוחר את הסוג המתאים? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

למידע נוסף לחצו כאן

סוגי חומצה היאלורונית בשפתיים– מהם?

אם תבדקו את אתרי האינטרנט של מכוני יופי המבצעים הדגשת שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית, תוכלו לראות שכל אחד מהם מציג שורה של מותגי חומצה היאלורונית וכל אחד טוען שהוא מחזיק בטובים ביותר. בשורות אלה לא באמת נצלול אל תוך העניין הזה, אבל רק מזה אפשר כבר ללמוד שישנם בשוק סוגים שונים של חומצות היאלורוניות ושסוגים אלה יכולים להיות שונים זה מזה גם ברמת האיכות שלהם. ככלל, במקרה של חומצה היאלורונית בשפתיים סוגים שונים של חומצה נבדלים ביניהם במספר פרמטרים ובראשם שלושה מרכזיים: צמיגות, ריכוז ומשקל מולקולת היסוד. הזרקה של החומצה הלא מתאימה לשפתיים יכולה להוביל לשורה של תוצאות לא רצויות כמו שפתיים שמאבדות את הרכות שלהן והופכות לצמיגיות, קווי מתאר גסים ולא מדויקים בשל צמיגות יתר של החומצה, תת השפעה או השפעת יתר של כמות החומר המוזרק ביחס למידת ההבלטה וכן הלאה.

אז מהם הסוגים המתאימים לטיפולי שפתיים?

ובכן, אם אתם מרגישים צורך לצלול אל תוך המפרטים הטכניים של החומצות השונות ולהכיר את מותגי היצרנים שלהן, ייתכן שאתם לא עוברים את הטיפול במקום הנכון. בחירת סוג החומצה המתאימה ובחירת מותג יצרן החומצה הן בחירות שצריך לבצע הגורם המטפל ולא המטופל עצמו. בחירה זו מושפעת לא רק מהמפרטים הטכניים של כל סוג חומצה, אלא גם מהמאפיינים האישיים של המטופל או המטופלת. מה שחשוב מבחינתכם הוא, שהגורם המקצועי אצלו אתם מטפלים עובד אך ורק עם מותגי איכות ושיש לו ורסיות שונות של החומצה להתאמה מלאה לכל מטופל ומטופלת. כדי למצוא את הגורם המקצועי הזה יהיה עליכם להיעזר בהמלצות אישיות וחוות דעת מקצועיות, אך לנושא הזה כבר לא נוכל לצלול בשורות אלה.

האם אתם אמורים לדעת מהו סוג החומצה שהוזרקה לכם?

ובכן, במקרה הזה התשובה אינה חד משמעית, אבל אפשר לומר באופן גורף ששקיפות מלאה מול הלקוח הוא תו תקן שרצוי שכל גורם מקצועי יעמוד בו. יחד עם זאת, במקרים רבים הגורם המטפל לא יערב אתכם בעניינים של סוגי חומצה היאלורונית לשפתיים ולא מתוך הסתרה, אלא פשוט מחוסר מודעות. במקרים אחרים, ייתכן בהחלט שתזהו התנהלות של הסתרה ויותר מהסימן הזה אתם לא צריכים כדי להפסיק לטפל אצל אותו גורם מקצועי. ככלל, בכל תהליך ייעוץ לפני טיפול חומצה היאלורונית בשפתיים סוגים שונים של חומצות אמורים להיות מוצגים לכם, עם הסבר על הסוג המתאים לכם ביותר ונימוק לגבי העניין. גורם מקצועי שעובד בסטנדרטים גבוהים גם יציג בפניכם את אריזת המקור של החומצה ממש לפני תחילת הטיפול ואף ינמק בפניכם מדוע בחר להשתמש בסוג הספציפי. אם זה בדיוק מה שעושה המטפל שלכם, סביר מאוד להניח שאתם בידיים טובות. אצל מטפל כזה ייתכן שגם תשלמו מעט יותר, שכן אותו מטפל שלא חושש להציג את המוצרים עימם הוא עובד, עובד מן הסתם עם מוצרים איכותיים, בטוחים ומובילים וזה בדיוק מה שאתם רוצים להזריק אל תוך השפתיים שלכם.

רפואה חכמה היא קליניקה רפואית המציעה שירותי ייעוץ וטיפול רפואיים וכן תכנון בריאות בהתאמה אישית לכל אדם. אצלנו תוכלו ממחלקת אנטיאייג'ינג מקצועית, הפועלת תחת ניהול ופיקוח רפואיים ועל פי סטנדרטים רפואיים בלבד. ברפואה חכמה תמצאו מגוון רחב של סוגי חומצה היאלורונית לכל סוגי הטיפולים שמבצעת המחלקה, כולם עומדים בתקנים המחמירים ביותר וכולם נבחנים על ידינו בקפידה רבה לפני בחירה בהם. לקבלת מידע נוסף ובירורים, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-6154400 ונשמח לסייע.

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

חומצה היאלורונית מתחת לעיניים מחיר
מידע נוסף

חומצה היאלורונית מתחת לעיניים

כמה עולה הזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים? הזרקה של חומצה היאלורונית מתחת לעיניים ומסביבן היא אחד הטיפולים האסתטיים הנפוצים כיום בקטגוריית טיפולי האנטי אייג'ינג. טיפול

טיפול לחידוש העור
מידע נוסף

טיפול לחידוש העור

חידוש עור הפנים – טיפול פנים לחידוש העור מראה הפנים שלנו הוא הדבר הראשון שמסגיר את מצבנו כשאנו עייפים או חולים, לחוצים, מודאגים, או רגועים,

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch

דילוג לתוכן