fbpx

טיפול פלזמה לפנים

טיפול פלזמה לפנים

Share This Post

לא משנה איזה טיפול אסתטי אתם רוצים לעבור, חשוב מאוד שתמיד תפקידו את פניכם, או את גופכם, בידיים מקצועיות, מוכשרות ומוסמכות. דברים אלה נכונים לטיפולי בוטוקס, חומצה היאלורונית, מיקרונידלינג וכן הלאה, אבל הם חשובים במיוחד במקרה של טיפולי פלזמה לפנים. אז מה זה בכלל הטיפול הזה? מה הערך בהזרקה של פלזמה לפנים? ומדוע כל כך חשוב שטיפול כזה יבוצע אך ורק על ידי גורם מוסמך ומקצועי ברמה גבוהה? על כל אלה תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

למידע נוסף לחצו כאן

מה זה בכלל טיפול פלזמה לפנים?

הפלזמה הוא נוזל, שמהווה את המרכיב המרכזי בדם. נוזל הפלזמה מכיל בתוכו את החלבונים והוויטמינים שנושאים עימם תאי הדם האדומים והלבנים, כמו גם טסיות הדם שמשחקות תפקיד מרכזי בתהליכי קרישת דם. ההנחה המרכזית מאחורי טיפול פלזמה בפנים היא שהזרקת החומר העשיר הזה בעור הפנים, מעודדת יצירה של חומרים חיוניים לבריאות ורעננות העור ובסופו של דבר שיפור משמעותי של מראה עור הפנים. במקור, משמש טיפול זה לטיפול בדלקות בגוף ובמיוחד דלקות מפרקים, מתוך כוונה להפנות ריכוזים גבוהים של חומרים חיוניים לאזור הדלקת. בשנים האחרונות, שועתקה שיטת טיפול זה גם אל עולם הטיפולים האסתטיים.

איך מבוצע הטיפול?

אחת הסיבות המרכזיות שבגינה מתעוררת חשיבות מכרעת לביצוע טיפולי פלזמה לפנים אצל גורם מוסמך ומקצועי בלבד היא, שטיפול זה כרוך בעבודה עם דמו של המטופל ובביצוע הליכים רפואיים בצורה מיטבית ומדויקת. במסגרת הטיפול, לוקח המטפל דם מגופו של המטופל, אותו הוא מעביר בצנטריפוגה על מנת לבודד את הפלזמה מיתר החומר בדם. את הפלזמה המתקבלת בסוף תהליך זה אוסף המטפל אל תוך מזרק ומזריק אותו בפני המטופל. חשוב לדעת, שכאשר מדובר על טיפול פלזמה טיפול פנים חייב להתבסס על שיטה זו ואנו מוצאים לנכון להדגיש את העניין מכיוון שישנם היום טיפולים שונים המתהדרים בשם טיפולי פלזמה, כשבפועל הם בכלל אינם עושים שימוש בדמו של המטופל או בכל חומר הנלקח מגופו. הסיבה לכך היא ברורה: לקיחת דם היא פרוצדורה רפואית אותה מורשה לבצע אך ורק אדם שעבר הסמכה בעולם הרפואה. מרבית המטפלים אינם מחזיקים בהסמכה כזאת ולכן מוצאים דרכים יצירתיות להשתמש בהילה המיוחדת של טיפולי פלזמה לפנים, כשבפועל אין שום קשר בינם ובין הטיפול הניתן בפועל.

טיפול פלזמה לפנים – האם מדובר בטיפול בטוח?

ובכן, התשובה היא שזה תלוי מאוד היכן אתם עוברים את הטיפול. ככלל, פלזמה לפנים הוא טיפול נטול כל סיכון מעבר לסיכון שבביצוע הזרקות בוטוקס או חומצה היאלורונית. יחד עם זאת, בניגוד לבוטוקס או חומצה היאלורונית המסופקים למטפל כחומר מוכן לשימוש, במקרה של טיפול פלזמה, את החומר צריך לייצר המטפל עצמו תוך שימוש בפרוצדורות הלקוחות מעולם הרפואה ובראשן לקיחת דם ועיבודו בתהליך של סרכוז (צנטריפוגה), שתי פעולות שקוסמטיקאית מן השורה או אפילו מכון יופי מוביל, אינם רשאים לבצע. גורמים מקצועיים אלה עדיין יציעו את השירות, לעיתים תוך ביצועו בצורה בלתי חוקית ולעיתים תוך שימוש בחומרים שלכאורה מחליפים את הפלזמה האמיתית. בשני המקרים מדובר בהליך לא בטוח ולרוב גם לא יעיל במיוחד. מן הצד השני, אם אתם מקפידים לעבור את הטיפול אצל גורם מקצועי בעל הסמכה רפואית מתאימה, אתם יכולים למעשה לעבור את הטיפול המקורי והאותנטי כפי שהוא אמור להתבצע ואתם גם זוכים לשקט נפשי לגבי רמת הביצוע ורמת הבטיחות שבה מבוצע הטיפול.

רפואה חכמה היא קליניקה המציעה שירותי תכנון בריאות ורפואה בהתאמה אישית במגוון תחומים רפואיים ובכלל זה גם בתחום הטיפולים האסתטיים והאנטיאייג'ינג. אצלנו ברפואה חכמה תוכלו לפגוש צוות ניהול רפואי בעל הסמכה רפואית מלאה וכן צוות מקצועי בעל כל ההסמכות הנדרשות לביצוע טיפולים אסתטיים לרבות טיפול פלזמה אותנטי. הטיפולים ברפואה חכמה מבוצעים כולם על ידי צוות מקצועי ועל פי מתודולוגיות רפואיות בסטנדרטים רפואיים, מה שמבטיח לכם גם את התוצאה הטובה ביותר וגם את ביצוע הטיפול ממקום של ביטחון מלא וראש שקט. רוצים לשמוע עוד על הנושא של טיפול פלזמה בפנים ועל טיפולים אסתטיים נוספים המוצעים על ידי רפואה חכמה? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-6154400 ונשמח לספר לענות על כל השאלות המטרידות אתכם בנושא זה.

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

חומצה היאלורונית מתחת לעיניים מחיר
מידע נוסף

חומצה היאלורונית מתחת לעיניים

כמה עולה הזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים? הזרקה של חומצה היאלורונית מתחת לעיניים ומסביבן היא אחד הטיפולים האסתטיים הנפוצים כיום בקטגוריית טיפולי האנטי אייג'ינג. טיפול

טיפול לחידוש העור
מידע נוסף

טיפול לחידוש העור

חידוש עור הפנים – טיפול פנים לחידוש העור מראה הפנים שלנו הוא הדבר הראשון שמסגיר את מצבנו כשאנו עייפים או חולים, לחוצים, מודאגים, או רגועים,

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch

דילוג לתוכן