fbpx

ייעוץ רפואי פרטי

ייעוץ רפואי פרטי

Share This Post

רופא הוא איש מקצוע, שעבר תהליך הסמכה לאורך שנים ארוכות, כמו גם תקופת התמחות שבסופו של דבר, מעניקה לו את היכולת לספק שירותי ייעוץ וטיפול רפואיים למטופלים בתחום ההתמחות שלו. במרבית המקרים אנו נוטים לסמוך בעיניים עצומות ברופא המטפל שלנו ובמרבית המקרים גם אין סיבה שלא ננהג כך. יחד עם זאת, ישנם מצבים בהם נדרשת לנו חוות דעת נוספת, מצבים בהם על כף המאזניים עומדים חיי אדם או השלכות רבות משמעות על חיינו ובמקרים אלה נרצה תמיד לוודא שאנחנו עוברים את התהליך הרפואי הנכון. בדיוק למקרים אלה נועד השירות של ייעוץ רפואי פרטי, שעליו נספר לכם ממש כאן בשורות הבאות.

למידע נוסף לחצו כאן

למה פרטי ולא ציבורי?

בכל ביקור שלנו אצל רופא המשפחה, אנו מקבלים, בין היתר, גם ייעוץ רפואי מקצועי. אלא שייעוץ רפואי במערכת הבריאות הציבורית הוא ייעוץ מוגבל מאוד בכפוף לאילוצים שלהם כפופה מערכת זו. מן הסתם, יצא לכל אחד מאיתנו לתהות האם 5 הדקות שהקציבה לנו קופת החולים בחדר הרופא, אכן מספיקות כדי להבין באמת מה עובר על הגוף שלנו ולוודא שאנחנו לא חווים שום דבר שיכול לסכן את בריאותנו. תהייה זו היא סופר לגיטימית וכפי שכבר הוכיחה המציאות, במקרים רבים היא גם מוצדקת. כך למשל, ישנן מחלות גנטיות ואחרות שאין להן סימפטומים ספציפיים ובשלביהן המוקדמים הן באות לידי ביטוי באמצעות סימפטומים גנריים כמו עייפות, פריחה וכדומה, אותם אפשר לייחס לעוד אינספור מצבים רפואיים אחרים. אנו מניחים כמובן, ובצדק, שהרופא תמיד שם את טובתנו לנגד עיניו, אלא שתנאי העבודה במערכת הציבורית במסגרתם רואה הרופא בכל יום עשרות מטופלים, פשוט לא מאפשרים לו לצלול לעומק עבור כל מטופל ומטופל בכדי לבחון כל מצב רפואי אפשרי. זה המקום בו באים היתרונות של מערכת הבריאות הפרטית לידי ביטוי, ובכלל זה בתחום של ייעוץ רפואי פרטי.

מה אתם מקבלים במסגרת ייעוץ רפואי פרטי?

ובכן, הדבר המרכזי שעליו אתם משלמים במסגרת הרפואה הפרטית הוא הזמן ותשומת הלב של הרופא. אלו הם שני הפרמטרים שאותם קשה מאוד להשיג במערכת הבריאות הציבורית, שני פרמטרים שיכולים לעשות את ההבדל בין אבחנה נכונה לשגויה, בין טיפול נכון לשגוי ובמקרים קיצוניים גם בין חיים ומוות. בתשלום לרופא פרטי אתם בעצם קונים את הזמן שלו ואת תשומת הלב שלו. או אז יש לכם את כל הזמן הדרוש לכם בכדי להציג את הנתונים בפני הרופא ולרופא יש את כל הזמן הנדרש בכדי לבדוק אתכם לעומק, לבחון אפשרויות רבות שרופא המשפחה או הרופא המומחה בקופת החולים פשוט לא פנוי לבדוק במסגרת הציבורית וכן הלאה. מן הסתם, ישנם גם שירותי רפואה פרטית לביצוע טיפולים כירורגיים ובדיקות רפואיות במסגרת פרטית, אבל במקרה הפרטי של ייעוץ רפואי, המסגרת הפרטית מעניקה לכם בעיקר את זמנו ותשומת ליבו של הרופא ואת ההזדמנות לבחון את מצבכם בצורה מעמיקה ומדויקת, מה שיכול להוות תנאי מכריע בהצלחת הטיפול בכם בהמשך הדרך. יש המגדירים זאת חוות דעת שנייה, אם כי לפעמים מדובר בייעוץ נרחב הרבה יותר.

היכן מקבלים את הייעוץ הפרטי הזה?

ישנן בישראל אלפי מסגרות פרטיות, המציעות שירותי רפואה פרטיים, חלקן בפורמט של בית חולים ממש ורובן בפורמט של קליניקות פרטיות המנוהלות על ידי רופאים שאת חלק מזמנם מקדישים למערכת הציבורית ואת חלקו האחר למתן שירותי רפואה פרטיים. מן הסתם, גם בעולם הרפואה קיים דירוג מקצועי בין הרופאים הפועלים בו וכאשר אתם פונים לקבלת ייעוץ רפואי פרטי אתם בהחלט רוצים לוודא שאתם מקבלים אותו לאו דווקא אצל הטובים ביותר, אבל אצל רופאים מקצועיים, מסורים, מנוסים ובעלי רקורד מוכח. המלצות יכולות לסייע בהיבט זה, אך כדאי עוד יותר לנסות להשיג חוות דעת מקצועיות של רופאים אחרים עליהם אתם סומכים במאה אחוז ואשר יכולים להמליץ לכם על רופא פרטי מתאים למקרה שלכם.

בקליניקה הרפואית של רפואה חכמה תוכלו ליהנות משורה של שירותי ייעוץ וטיפול רפואי פרטיים על ידי צוות רפואי מקצועי ומיומן בתחומי רפואה שונים. רפואה חכמה מציעה שירותי טיפולים אסתטיים ואנטיאייג'ינג כמו גם שירותי תכנון בריאות בהתאמה אישית למטופל ובדיקות רפואיות במסגרת פרטית מקצועית. לקבלת מידע נוסף, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-6154400 ונשמח לסייע.

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

חומצה היאלורונית מתחת לעיניים מחיר
מידע נוסף

חומצה היאלורונית מתחת לעיניים

כמה עולה הזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים? הזרקה של חומצה היאלורונית מתחת לעיניים ומסביבן היא אחד הטיפולים האסתטיים הנפוצים כיום בקטגוריית טיפולי האנטי אייג'ינג. טיפול

טיפול לחידוש העור
מידע נוסף

טיפול לחידוש העור

חידוש עור הפנים – טיפול פנים לחידוש העור מראה הפנים שלנו הוא הדבר הראשון שמסגיר את מצבנו כשאנו עייפים או חולים, לחוצים, מודאגים, או רגועים,

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch

דילוג לתוכן