fbpx

מזותרפיה חומצה היאלורונית

מזותרפיה חומצה היאלורונית

Share This Post

הביולוגיה כולה נשענת על תהליכים קבועים של הרס ובנייה מחדש. כאשר אנו הולכים לחדר הכושר, אנו יוצרים קרעים קטנים בשריר על מנת לאפשר לו לבנות את עצמו מחדש, יותר חזק ויותר גדול. תאי עור נושרים מגופנו ללא הרף בכדי לאפשר לתאי עור חדשים ורעננים להיווצר על פני השטח. על העיקרון הביולוגי הבסיסי הזה נשענת אחת הטכניקות הטיפוליות היותר מוצלחות בעולם הטיפוסים האסתטיים – מזותרפיה ובגרסתה המתקדמת, מזותרפיה חומצה היאלורונית, עליה נספר לכם ממש כאן בשורות הבאות.

למידע נוסף לחצו כאן

מהי מזותרפיה?

מזותרפיה, הקרויה גם מיקרונידלינג, היא טכניקה רפואית שפותחה כבר באמצע המאה העשרים והפכה לטכניקת טיפול רפואית רשמית לקראת סוף המאה. טכניקה זו משמשת בתחומים שונים שנקודת ההשקה בין הרפואה לאסתטיקה ובכלל זה טיפול בצלוליט, הצרת היקפים, טיפול בנשירת שיער וכמובן טיפולים אסתטיים הכוללים החלקת קמטים עדינים ומיצוק והצערת עור הפנים והצוואר. טכניקת המזותרפיה נשענת על פרוצדורה פשוטה מאוד, שממנפת את הביולוגיה לטובת האסתטיקה. מטרת הטיפול היא פציעה מבוקרת של שכבת העור העליונה לצורך יצירת הרס מבוקר של תאי העור ועידוד בנייתם מחדש. מטרה זו מושגת באמצעות מכשיר המחדיר מחטים זעירות לעומק של חצי עד שני מ"מ אל תוך שכבת העור העליונה. פציעה מבוקרת זו יוצרת תגובת נגד ביולוגית הכוללת ייצור מוגבר של קולגן ואלסטין, שני מרכיבי היסוד לעור צעיר, מוצק ורענן.

מזותרפיה חומצה היאלורונית – הגרסה הטיפולית המתקדמת

החומצה ההיאלורונית היא ללא ספק מלכת הטיפולים האסתטיים של העידן החדש. חומצה זו, המיוצרת בגוף האדם באופן טבעי ונועדה להסמיך את הנוזל בתאי הגוף, משמשת כחומר מילוי במקרים של אובדן נפח בעור, מילוי קמטים ופיסול הפנים באמצעות "משחק" בנפחי אזורי הפנים השונים. החומצה ההיאלורונית עצמה נחשבת לחומר חשוב מאוד במראה העור ובהתאם לכך, הפך המודל של מזותרפיה חומצה היאלורונית לאחד המודלים הטיפוליים המובילים בתחום זה. במסגרת טיפול זה, מוחדרות המחטים הזעירות אל תוך העור ומזריקות כמויות זעירות של חומצה היאלורונית אל עומק העור. השילוב של פציעה מבוקרת של העור לעידוד ייצור קולגן ואלסטין ולעידוד בניית התאים מחדש, יחד עם האפקט האסתטי של החומצה ההיאלורונית, מאפשר להגיע לתוצאות שומטות לסת ממש. לאחר טיפול כזה תוכלו ליהנות מעור בעל מראה מוצק, חלק, נטול נקבוביות וקמטוטים וכמובן מראה רענן, חיוני וזוהר.

כמו בכל טיפול אסתטיקה, זהות המטפל היא קריטית

במהלך העשור שניים האחרונים, הושלם המעבר מעולם הטיפולים הקוסמטיים אל עולם הטיפולים האסתטיים. בעבר, שמירה ושיפור של המראה האסתטי שלנו הייתה מלאכתה של הקוסמטיקאית, שאת עיקר עבודתה ביצעה על פני העור החיצוניים. טיפולים אסתטיים לעומת זאת, כוללים בתוכם מרכיב מעט פולשני ממש כמו במקרה של מזותרפיה, במסגרתה מבוצעת חדירה אל מתחת לפני העור לצורך פציעה מבוקרת של העור. המרחק בין פני העור לעומק חצי מ"מ אליו חודרת המחט הוא אולי לא גדול, אבל המשמעות שלו היא עצומה. שמירה על היגיינה, חיטוי המחטים לפני כל טיפול וכמובן ביצוע נכון ומדויק על פי תכנון מראש, כל אלה ישפיעו לא רק על התוצאה הסופית אלא גם על בריאות העור עצמו. טיפול מזותרפיה, כמו למעשה מרבית הטיפולים האסתטיים הקיימים היום, הוא לא טיפול שאתם רוצים לקבל מידיים חובבניות, חסרות הסמכה מקצועית או נטולות אחריות מקצועית. בחירה לא נכונה של הגורם המטפל יכולה לגרור אחריה גם השלכות אסתטיות וגם השלכות בריאותיות וזאת סיבה מספיק טובה לבחור היטב את המקום בו תעברו את הטיפול עם עדיפות ברורה למקום מקצועי הפועל על פי סטנדרטים רפואיים ומאויש על ידי צוות מקצועי בעל הסמכה רפואית מתאימה.

רפואה חכמה היא קליניקה רפואית המציעה סט שלם של שירותי ייעוץ וטיפול רפואי ותכנון הבריאות בהתאמה אישית לכל אדם. ברפואה חכמה תוכלו למצוא גם את צוות האנטיאייג'ינג שמעניק שורה של טיפולים אסתטיים בסביבה רפואית, בפיקוח רפואי, בסטנדרטים רפואיים ועל פי מתודולוגיות רפואיות מובהקות – כל אלה נועדו להבטיח לכם שברפואה חכמה תוכלו ליהנות לא רק מהתוצאה הטובה ביותר של טיפול מזותרפיה חומצה היאלורונית, אלא גם מביטחון מוחלט בטיפול ובמטפל. רוצים לשמוע עוד על הטיפול ועל רפואה חכמה? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-6154400 ונשמח לסייע בכל שאלה ועניין.

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

חומצה היאלורונית מתחת לעיניים מחיר
מידע נוסף

חומצה היאלורונית מתחת לעיניים

כמה עולה הזרקת חומצה היאלורונית מתחת לעיניים? הזרקה של חומצה היאלורונית מתחת לעיניים ומסביבן היא אחד הטיפולים האסתטיים הנפוצים כיום בקטגוריית טיפולי האנטי אייג'ינג. טיפול

טיפול לחידוש העור
מידע נוסף

טיפול לחידוש העור

חידוש עור הפנים – טיפול פנים לחידוש העור מראה הפנים שלנו הוא הדבר הראשון שמסגיר את מצבנו כשאנו עייפים או חולים, לחוצים, מודאגים, או רגועים,

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch

דילוג לתוכן